Breng verbeteringen m.b.t. veiligheid en naleving en bied een betere employee experience.
Inbegrepen
Verlicht de druk op je HR-afdeling en voorzie in gebruiksvriendelijke technologie die vanaf elk toestel toegankelijk is. Als medewerkers- en bedrijfsdocumenten op één plaats gecentraliseerd zijn, kan HR met HR document management eenvoudig zicht krijgen op belangrijke details en zich proactief inzetten voor naleving van regels.
Genereren van documenten
Digitaliseer personeelsdossiers en maak gebruik van dynamische, op logica gebaseerde sjablonen voor het aanmaken van consistente documenten, die automatisch worden bijgewerkt met HR-gegevens.
Documenten van medewerkers gecentraliseerd
Verbeter de communicatie met medewerkers door je mensen toegang te geven tot hun persoonlijke gegevens of op een veilige manier HR-documenten te sturen.
Elektronische handtekeningen
Verzamel handtekeningen , zoals werkcontracten, op een veilige manier vanaf elk toestel, en sla deze documenten automatisch op in het juiste personeelsdossier.
Geavanceerd zoeken
Het snel terugvinden van personeelsdossiers is mogelijk door middel van een geavanceerde zoekfunctie met meerdere criteria, zoals documenttype, medewerkersnummer, vervaldatum en andere gegevens.
Wereldwijde naleving
Navigeer gemakkelijk door complexe regels en voorschriften over de hele wereld, stel snel bewaartermijnen in voor documenten en bekijk documenten die bijna verlopen zijn.
Veilig delen
Deel veilig documenten met managers, medewerkers, of externe derden via online sharing spaces en plaats documenten met een eenvoudige klik op een knop in afwachting van wettelijke beperking.




