Inbegrepen
Verlicht de druk op je HR-afdeling en voorzie in gebruiksvriendelijke technologie die vanaf elk toestel toegankelijk is. Als medewerkers- en bedrijfsdocumenten op één plaats gecentraliseerd zijn, kan HR met HR document management eenvoudig zicht krijgen op belangrijke details en zich proactief inzetten voor naleving van regels.
Digitaliseer personeelsdossiers en maak gebruik van dynamische, op logica gebaseerde sjablonen voor het aanmaken van consistente documenten, die automatisch worden bijgewerkt met HR-gegevens.
Verbeter de communicatie met medewerkers door je mensen toegang te geven tot hun persoonlijke gegevens of op een veilige manier HR-documenten te sturen.
Verzamel handtekeningen , zoals werkcontracten, op een veilige manier vanaf elk toestel, en sla deze documenten automatisch op in het juiste personeelsdossier.
Het snel terugvinden van personeelsdossiers is mogelijk door middel van een geavanceerde zoekfunctie met meerdere criteria, zoals documenttype, medewerkersnummer, vervaldatum en andere gegevens.
Navigeer gemakkelijk door complexe regels en voorschriften over de hele wereld, stel snel bewaartermijnen in voor documenten en bekijk documenten die bijna verlopen zijn.
Deel veilig documenten met managers, medewerkers, of externe derden via online sharing spaces en plaats documenten met een eenvoudige klik op een knop in afwachting van wettelijke beperking.





We bieden je een betere manier om jouw personeel te ondersteunen bij hun werknemersverzoeken en belangrijke werk- en privéaangelegenheden. Met HR-digitalisering, procesautomatisering en inzichten in serviceniveaus.

Wij helpen grote én kleine bedrijven bij het vinden van de juiste software en tools voor hun teams.
