In het rapport "10 manieren om de impact van COVID-19 te beheersen" wordt beschreven welke impact het coronavirus op het bedrijfsleven heeft en hoe zakelijk leiders deze uitdagingen kunnen overwinnen.
De uitbraak van COVID-19 dwingt ondernemingen over de hele wereld om opnieuw na te denken over hun benadering van personeelsbeheer, arbeidsvoorwaarden, werken op afstand en nog veel meer. Als u zich afvraagt wat de juiste weg is voor uw bedrijf in deze onzekere tijd, download dan dit onmisbare rapport van 451 Research, een toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau voor informatietechnologie met een focus op technologische innovatie en marktverstoringen.
De uitbraak van het coronavirus zal nog geruime tijd ingrijpende gevolgen hebben voor de samenleving en de overheid – en ook voor zakelijk leiders die zich moeten richten op het minimaliseren van de risico's van personeelsbesmetting en verstoring van het werk, reputatie- en compliancerisico's en de risico's van productiviteitsuitval.
Terwijl mensen hun persoonlijke routine aanpassen om besmetting te vermijden, hebben ondernemingen te kampen met onderbroken supply chains, veranderingen in de marktvraag en de noodzaak om nieuw beleid voor werken op afstand te implementeren. Een allesomvattende aanpak is noodzakelijk, met aanpassingen in het personeelsbeheer, de HR-processen, de planning, de beschikbare tools en andere zaken, om te zorgen dat medewerkers zich veilig weten en kunnen beschikken over de middelen die ze nodig hebben om hun werk te kunnen doen.
Uw bedrijf heeft mogelijk nog lange tijd te maken met de gevolgen van COVID-19, dus nu is de tijd om u hierop voor te bereiden. Download dit essentiële, actuele rapport om van experts te leren op welke 10 manieren u plannen kunt maken die een wezenlijk verschil uitmaken voor uw organisatie en uw mensen tijdens deze crisis.